Panaszkezelés
A ScanoMed Kft., minőségpolitikájának megfelelően célul tűzte ki a folyamatos minőségfejlesztést és a vevőelégedettség fokozását, továbbá az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvény 29. § (3) bekezdése alapján a ScanoMed Kft, mint egészségügyi szolgáltató köteles szabályzatban rögzíteni a panasz kivizsgálásának részletes szabályait.
A panaszkezelés célja, hogy a ScanoMed Kft. minőségbiztosítási rendszerének figyelembevételével egységes szervezeti panaszkezelési szabályozást hozzon létre; hogy a ScanoMed kft. tevékenységével kapcsolatban felmerülő panaszok a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldást nyerjenek, valamint a panaszok segítségével beazonosított az ún. nem-megfelelőségek felhasználhatóvá váljanak a folyamatos fejlesztés fenntartásához; továbbá a munkára vonatkozó vevői pozitív visszajelzések nyilvántartása is.
A panaszkezelés kiterjed:
- a ScanoMed Kft. szolgáltatásait igénybe vevő betegekre,
- a ScanoMed Kft. által szervezett képzések/továbbképzések/vizsgák résztvevőire,
- a ScanoMed Kft. szolgáltatásait igénybe vevőkre,
- a ScanoMed Kft. alkalmazottaira, megbízási jogviszonyban foglalkoztatott munkatársaira, valamint a ScanoMed Kft. telephelyein foglalkoztatott rezidensekre, Phd hallgatókra munkáltatójuktól függetlenül.
Panaszt a „Panaszbejelentő nyomtatvány” kitöltésével és postai úton történő megküldésével tehet.
Kapcsolat
Kérdéseivel, észrevételeivel az alábbi elérhetőségeken fordulhat hozzánk: info@scanomed.hu
ScanoMed Budapest
NEAK finanszírozott PET-CT vizsgálatok: (+36) 1 422 3880
Magán finanszírozott PET-CT vizsgálatok: (+36) 30 639 3500
ScanoMed Debrecen
NEAK finanszírozott vizsgálatok: (+36) 52 526 020
Magán finanszírozott PET-CT vizsgálatok: (+36) 30 206 8922
SPECT-CT és izotópterápiás vizsgálatok: (+36) 30 648 1828