Panaszkezelés

A ScanoMed Kft., minőségpolitikájának megfelelően célul tűzte ki a folyamatos minőségfejlesztést és a vevőelégedettség fokozását, továbbá az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvény 29. § (3) bekezdése alapján a ScanoMed Kft, mint egészségügyi szolgáltató köteles szabályzatban rögzíteni a panasz kivizsgálásának részletes szabályait. 

 
A panaszkezelés célja, hogy a ScanoMed Kft. minőségbiztosítási rendszerének figyelembevételével egységes szervezeti panaszkezelési szabályozást hozzon létre; hogy a ScanoMed kft. tevékenységével kapcsolatban felmerülő panaszok a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldást nyerjenek, valamint a panaszok segítségével beazonosított az ún. nem-megfelelőségek felhasználhatóvá váljanak a folyamatos fejlesztés fenntartásához; továbbá a munkára vonatkozó vevői pozitív visszajelzések nyilvántartása is. 
 
A panaszkezelés kiterjed: 
  • a ScanoMed Kft. szolgáltatásait igénybe vevő betegekre, 
  • a ScanoMed Kft. által szervezett képzések/továbbképzések/vizsgák résztvevőire, 
  • a ScanoMed Kft. szolgáltatásait igénybe vevőkre, 
  • a ScanoMed Kft. alkalmazottaira, megbízási jogviszonyban foglalkoztatott munkatársaira, valamint a ScanoMed Kft. telephelyein foglalkoztatott rezidensekre, Phd hallgatókra munkáltatójuktól függetlenül. 
Panaszt a „Panaszbejelentő nyomtatvány” kitöltésével és postai úton történő megküldésével tehet.

Kapcsolat

Kérdéseivel, észrevételeivel az alábbi elérhetőségeken fordulhat hozzánk: info@scanomed.hu

ScanoMed Budapest

NEAK finanszírozott PET-CT vizsgálatok: (+36) 1 422 3880

Magán finanszírozott PET-CT vizsgálatok: (+36) 30 639 3500

ScanoMed Debrecen

NEAK finanszírozott vizsgálatok: (+36) 52 526 020

Magán finanszírozott PET-CT vizsgálatok: (+36) 30 206 8922

SPECT-CT és izotópterápiás vizsgálatok: (+36) 30 648 1828